banner

Thursday, July 9, 2009

Restoran Al ESFAN BISTRO, Batu Caves, jual RADIX PALSU





Malam tadi, jam 8.45 malam saya ke Restoran Al Esfan Bistro, Jalan SBC5, Batu Caves, berhampiran Petrol Pum Shell dan Pasaraya Giant untuk bertemu kawan. Dia ajak saya minum. Nak tolak rasanya, sebabnya baru lepas berbuka puasa. Tapi sebab nak jaga hatinya, saya pun order Air panas dan Radix. Saja nak tahu ada jual Radix ke tidak kat situ. Saya kata saya nak bancuh sendiri. Pelayan pun bawa segelas air panas dan satu sachet KOPI MASTER RADIX. Sah, saya beritahu kawan saya. Ini Kopi Radix palsu. Yang lagi tak sedap tu, restoran ni lebih kurang 200 meter dari Cawangan HPA Batu Caves. Lepas tu saya tak bancuh air itu, saya minum air suam aje jadinya. Sachet tu saya bawa balik. Cadangnya esok nak ke HPA Cawangan Batu Caves, nak adu, biar cawangan ambil tindakan.
GEMPURRRRRRRRRR!!!


No comments:

Post a Comment

PERKONGSIAN BIJAK CEMERLANG